آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

بزرگترین هدف

1391/6/19 1:16
نویسنده : بابا و مامان
375 بازدید
اشتراک گذاری

تربیت صحیح تو ،آرسنم بزرگترین هدف زندگی منه . هدفی که بالاتر از دکتری گرفتنمه . خیلی دلم می خواد ادامه

تحصیل بدم و این کارم می کنم اما بعد اینکه ......هر چی خواستم بنویسم بعد اینکه خیالم از طرف تو راحت بشه

دیدم هیچ پدر و مادری نیست که خیالش از طرف بچش راحت بشه حتی اگه بچش بهترین موقعیت و بهترین

زندگی رو داشته باشه  . نمی دونم کی ولی من ادامه تحصیل میدم به خاطر تو و به خاطر خودم

و همسرم که خیلی دوست داره من به خواستم برسم . همیشه دوست داشتم بچم به خاطر موقعیت اجتماعی

پدر و  مادرش سر افکنده نباشه. خدا خیلی دوسمون داشته که خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو می کردم

مارو به خواستمون رسونده  . من شرمنده و شکرگذار خدا هستم . الهی شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه مامان ارمیا
19 شهریور 91 11:01
سلام مامان ارسن خوبین؟ می تونید عکسای ارسن جون رو توی لینک زیر ویرایش کنید: http://frametoy.com بازم اگه کاری داشتین در خدمتیم