آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

قول قول

1391/6/19 1:04
نویسنده : بابا و مامان
422 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم خیلی قولها هست که عمل کردن بهش و وفاداری به اون قولها لازمه لازمه . به خودم قول دادم

برای درست تربیت کردنت هیچ کوتاهی نکنم . اونم عملی نیست مگر اینکه خدا یاری گرم باشه . قول دادم

در برابر سختی ها و شرایط سخت صبور باشم صبر و حوصله داشته باشم . من به خودم قول دادم وقتی

کنارتم بهترین لحظات رو باهات سپری کنم . بهترین و بدترین نداریم این ماییم که با نگرشمون به همه چیز

برچسب خوب و بد می زنیم .میخوام با نگرش مثبت لحظاتی شاد در کنار خانوادم داشته باشم . آدما وقتی

قولاشون زیاد می شه یادشون میره بهشون عمل کنن خدا کنه اینطور نشه . می نویسم تا یادم باشه من

برای داشتن زندگی ایده آلم باید حواسم به خیلی چیزا باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)