آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

کاش کودک بودم....

1394/1/27 8:56
نویسنده : بابا و مامان
772 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     اولین نقاشی  آرسن رو دیوار

                                                      ای کاش من نیز کودک بودم

                                                     تا بزرگترین شیطنت زندگیم

                                                       نقاشی روی دیوار بود....

             

 

                                         ای کاش کودک بودم تا در اوج نارحتی

                                    با یک لبخند همه چیز را فراموش می کردم....

                                

 

                              

 

                                                      ای کاش کودک بودم

                                                     تا از ته دل می خندیدم

                                                     نه اینکه مجبور باشم

                                         همواره تبسمی بر لب داشته باشم...

                                

                                

 

                   

                                                      ای کاش کودک بودم ،

                                    تا هر وقت دلم می گرفت با صدای بلند گریه می کردم

                            

                                                       

                                                       ای کاش کودک بودم

                                              تا حرفهایم را  با نگاهم میخواندند

                   

 

                      کاش کودک بودم تا شبها قبل از اینکه بفهمم چه کسی برایم لالایی گفته،

                                            عمیق ترین خواب دنیا را داشتم.

            

                 

        

پسندها (3)

نظرات (1)

♥ایدا♥
27 فروردین 94 10:05
سلام خاله ماشاالله پسره نازی دارید خوش حال میشم به منم سربزنید از دلنوشته هام دیدن کنید من اپم