آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

آرسنم سرماخورده خدا

1391/4/28 20:34
نویسنده : بابا و مامان
385 بازدید
اشتراک گذاری

بیشتر از یه هفته بود که هی این مطب هی اون مطب . مامانی جونم بدجور سرما خورده بودی . بعد 8 روز دوا

و دکتر وضعیتت بهتر نشد که بدتر شد صبح روز شنبه دوبار بردیمت بیمارستان دکتر گفت برونشیولیت گرفتی

چون داروها هیچ کدوم جواب نداده بود گفت بهتره بستریت کنیم . بدترین جا وقتی بود که دنبال رگت می

گشتن تا سرنگ و سرم بهت بزنن . نتونستم چشامو به چشات بدوزم چشام پر شد وقتی صدای جیغتو

شنیدم گفتم خدا این بچه مگه چقدر تحمل داره . قربون مصلحتت برم خدا. بازم شکر . خیلی ناراحت بود همون

لحظه از یکی ازدوستام برام اس ام اس رسید : هر جا هستی همین الان بگو خدایا شکر و راضی ام به رضای

تو . تو کار خدا موندم این پیغامی بود از طرف خدای خوبم . الهی هر لحظه شکرت وضع می تونست خیلی بدتر

از این باشه ولی لطف تو شامل حالمون بوده . پسرم بستریت کردم و سه روزی و با مامانی رو تخت

بیمارستان بودی شب اول طرفای 4 بود که مامانی رو صندلی خوابش برد . شرایط سختی بود جیغ و داد بچه

ها و سرفه های تو . بخور دادنا ...روز بعدش آرسنم حالت یکم بهتر بود بخور کار خودشو کرده بود شیطون

شده بودی تا عصری همین طور نیم ساعتی می خوابیدی  دوباره بیدار باش . امان از شب که با اون گریه

های سوزناکت مامانی رو از پا در آوردی دیگه نمی دونستم چیکار کنم گاه رو دوشم می ذاشتم گاه بغلم

گاهی رو پاهام برات لالایی می گفتم بالا پایین مینداختم هیچ کدوم فایده ای نداشت . تو اتاق ما دختر سه

ماهه ای بود که اونم از سرفه زیاد به جیغ و داد افتاده بود وقتی جیغ و داد اونو می شنیدی گریه هات بیشتر

و بیشتر می شد خلاصه شرایط سختی بود بلاخره طرفای 2 شب آروم شدی .روز سوم بعد تایید دکتر و تجویز

دارو اومدیم خونه هیچ جا خونه آدم نمی شه . هنوزم صدای بچه ها تو گوشمه صدای امیر علی که از تب 39.5

 درجه ای به ناله و زاری افتاده تو تب می سوخت پاشویه و آمپول و شیاف جواب نمی داد از تب زیاد پاها و

دستاش بی حرکت بود . خدایا خودت کمک حالش باش و شفاش بده .همه مریضارو شفا بده خدا. آرسنم

امروز 11 روز از سرماخوردگیت می گذره و شکر خدا حالت بهتره قیافت خیلی دیدنی می شه وقتی با سرنگ

 آسپرین آب شده بهت میدم .

 

 

 

 

 

 

بازم میگم من قوی ،شجاع . آخه آرسنم آرسن یعنی شجاع ،قهرمان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

♥ مامان آینده ♥
28 تیر 91 20:15
سلام مهربونم...... ممنونم بابت حضورت........ چه فرشته کوچولوی نازی.......!!! حیف که همه ی عکسها باز نشدن....... فکر کنم بهتر باشه تو خود نی نی وبلاگ عمسها رو آپلود کنی
مامان لنا
30 تیر 91 4:39
سلام ببخشید هرکارکردم نتونستم به وب شما بیام لنایعنی درخشان. ریشه روسی واسپانیاداره به معنی اتش.توزبان عربی هم با فتحه خونده میشه به معنی مال ما(برای ما.خواستنی). مرسی به وب ما اومدین وباعث آشنایی ماباگل پسرتون شدین به امید دیدار
مامان سونیا
31 تیر 91 12:54
عزیزم انشاالله که هیچ وقت مادر بیماری نی نی خوشگلش رو نبینه انشاالله گل پسرتون خوب خوب بشه و دل مامانی شاد باشه از سلامتی گل پسر
الهام مامان آوینا
31 تیر 91 13:21
سلام. خوشحال شدم از اشناییتون. عکس ها را تو سایت http://funphotobox.com/ درست کردم. چون خودم قبلاٌ از کسی پرسیده بودم و جوابم را نداده بود و به اصطلاح پیچونده بود گفتم زود بیام بهتون بگم تا عکسای ارسن جون را هم زیباتر کنید با این قابها. راستی من یه وبلاگ نی نی های 91 ای دارم . تو اون وبلاگ همه 91 ای ها را دو هم جمع کردم اگر خواستید یه سر بزنید اطلاعات ارسن را تو قسمت نظرات برام بگذارید تا ارسن هم به اون مجموعه اضافه بشه...
الهام مامان آوینا
31 تیر 91 13:23
ادرس وبلاگ نی نی های 91 ای - http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/
ilijoon
31 تیر 91 15:04
ان شاالله كه گل پسري زود زود خوب ميشه من در اين مواقع ميگم خدايا شكرت كه بدتر از اين رو برام ايجاد نكردي پس هميشه شاكر باش
ilijoon
31 تیر 91 15:06
اي جانمممممممممممممم چه پسر نازي داريد خدا حفظش كنه ان شاالله هميشه سالم وسلامت باشه
مامان مهرناز
31 تیر 91 23:57
الهی ، دلم ریش شد به خدا واسه آرسن جونی انشالا که زوده زود خوب میشه جیگری.نگران واکسنشم نباش عزیزم زیاد بد نیست.ببوسش
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مرداد 91 14:45
چقدر ناراحت کننده بود برام دیدن اون عکسی که سرنگ بهش وصل میشه خیلی کوچولو و نازه خدا حفظش کنه