آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

خیلی سخته

1391/9/10 20:56
نویسنده : بابا و مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسرم فردا روزیه که باید برم سر کار .مرخصی هام تموم می شه .برام سخته بخوام تنهات بذارم

همش دوست دارم بغلت کنم بوست کنم نوازشت کنم نمی دونم چطور می تونم دوری پسرم شده برای

ساعتی تحمل کنم . نمی دونم . آرسنم می خوام بدونی اگه میرم سرکار اگه تنهات میذارم همش واسه

اینکه بتونم موقعیت اجتماعی بدست بیارم و بتونم نیازت رو به دانستن به یادگیری ،اجتماعی شدن ....

برآورده کنم خودم مهارتی یاد بگیرم و به تو یاد بدم مهارت زندگی کردن رو .همیشه دوست داشتم بچه ام

به تحصیلات و معلومات پدر و مادرش افتخار کنه و اینم اتفاق می افته فقط به لطف خدا. زمونه زمونه ای

نیست که بخوای بی تحصیلات زندگی کنی یا تحصیلات داشته باشی و خونه نشین باشی هرچی از

سوادت استفاده نکنی می شی بی سواد . باید تلاش کنی و به زندگی امیدوار باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیدا
18 آذر 91 16:19
سلام میشه بگی چه کاره هستی.اینقدرخوشم میادتحصیلاتت برای بچه ات مهمترازخودته؟


کارمندم. همه تلاشم برای رضایت و آینده بچمه.همه تلاشم
مامان سونیا
20 آذر 91 18:34
انشاالله که همیشه موفق باشید اولش دوری براتون خیلی سخته مثل همه ما مامانی کارمند دیگه اما کم کم عادت میکنی البته عادت که چی بگم تحملت رو بالا میبری تا کمتر اذیت بشی آرسن گلم رو ببوسید از طرف خاله
رقیه
3 اسفند 91 16:06
سلام دوست خوبم این عقایدت واقعا ستودنیه ادم تا خودش به کمال نرسه نمیتونه بچشو و دیگرون رو به کمال برسونه.داشتن هدف و تلاش لازمه پیشرفت و رسیدن به کماله چه از لحاظ معنوی مادی یا اقتصادی و فرهنگی.ت. همیشه بهترین بودی و خواهی بود و مطمئنن آرسن کوچولو مثل تو بهترین خواهد بود به تو افتخار خواهد رد.