آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

خدایا هزار مرتبه شکرت

1391/5/31 16:08
نویسنده : بابا و مامان
914 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن سخت ترین کار دنیاست .

هزار کلمه نوشتم و پاک کردم دیدم با هیچ جمله ای نمی تونم وظایف و مسئولیتهای یه مادرو اونطور که باید اینجا

خلاصه کنم  چرا که مسئولیتها یکی دوتا نیست . سخته واقعا سخته با  هر تب پسرم تب می کنم با هر سرفش

سرفه ...دیشب بازم تبت بالا بود پسر نازم . وقتی وضعیتت رو دیدم زودی بردیمت دکتر . استامینوفن و آموکسی

سیلین داد فردا می خواییم ببریم پیش دکتر خودت . وقتی ناله و زاریتو می بینم حالم بد و بدتر می شه . هرچی

قطره و قرص بدمزه ست مامانی داده و شما خوردی می ترسم اینطوری تصویر ذهنی بدی از خودم به جا بذارم .

چیکار کنم که مجبورم مامانی . مجبورم و نگران .نگرانیم از آینده شماست از اینکه شاید نتونم مادر خوبی برات باشم نتونم آینده و زندگیتو تضمین کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
2 شهریور 91 21:28
عزیزم شمامادرخوبی هستی واین خصلت مادرخوبه که بامریضی بچه اش مریض میشه.خیلی نگران نباش تواین سن همه بچه ها مریض میشن ومادرهانگران.باورت نمیشه وقتی روژان کوچکتربودهرهفته دکتربودیم تاالان که یک ساله است 2باردفترچه اش روعوض کردیم.انشالله آرسن جون همیشه سلامت باشه