آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

شکم دردای پسرم

1391/5/8 23:54
نویسنده : بابا و مامان
258 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم چند روزی می شه که شکم دردات مثل روزای اول زیاد شده طوری که تو خواب نازم همش پیچ و تاب

می خوری  بیدار می شی . سخته واقعا . بابایی وقتی برای سحری بیدار می شه شمام بیدار می شی و تا

خود صبح پیچ و تاب می خوری اینم می گذره فقط باید یکم صبور بود که اینم سعی می کنم از بابایی یاد بگیرم .

پسر گلم سر فرصت می خوام از صبر و تحمل بابایی از مهر و محبتی که داره یه دل سیر برات بنویسم . می

خوام بدونی بهترین بابای دنیا رو داری . مامانی ام خوشبخته خوشبخته چرا که همسر فهمیده و پسر گلی داره .

الهی شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهرناز
11 مرداد 91 0:04
سلام گلم.آرسام منم دل دردی شدید بود.واقعا درکت میکنم که چقدر هم خودت و هم آرسن جون اذیت میشین.ولی به قول خودت تنها چاره ش فقط و فقط صبره ....صبر. انشالا زودی این دوره میگذره و هرسه تون یه نفس راحت میکشین ببوسش جیگگگگگرو
فاطمه خاتون
12 مرداد 91 16:27
سلام.یاشاسین اردبیل.خوبین شما؟من دختر عمه فاطمه ام مامان آرسن جون.ماشالله چه پسمل نازیه.خدا حفظش کنه.
الهام مامان آوینا
15 مرداد 91 16:44
سلام عزیزم . از شنبه تا دوشنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به آوینا جون شماره 11 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php