آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پسر نازمون آرسن

اولین نگاه معنی دار آرسن

1391/4/21 12:53
نویسنده : بابا و مامان
509 بازدید
اشتراک گذاری

امروز درست 40 روز از تولدت می گذره پسرم. .هر روز و هر روز متوجه یک تغییر جدید هستم . آرسنم

وقتی دیدم با چشای قشنگت اشیای متحرک رو تعقیب می کنی و با حالتی که سرشار از سوال و تعجبه به

تلویزیون خیره می شی و به صداهاشون گوش میدی کلی ذوق کردم  . نمی دونم بازم لبخنداتو به حساب

لبخندای غیرارادی بذارم با نه . وقتی باهات حرف می زنم و صورتتو ناز می کنی لبخند معصومانه ای رو لبات نقش

می بنده که دل مامان رو می بره هرچی از خودت و خصوصیاتت بگم کم گفتم از دیر خوابیدنا ، از گریه های وقت خوابت  اEmoticonز دست و پا زدنت.... خیلی دوستت دارم خیلی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عموی آرسن
21 تیر 91 21:46
عمو جون دوست دارم خیلی
امير علي وابچيش
13 شهریور 92 17:58
سلام وب ني ني تون خيلي خوشمل بود به وب ماام سربزنيد وبرامون نظربزاريد منتظريم